Franck Lheureux
General Manager EMEA
Ivalua

Franck Lheureux
General Manager EMEA, Ivalua
Franck posiada ponad 18-letnie doświadczenie w wiodących firmach z branży oprogramowania, w tym 10-letnie doświadczenie w branży oprogramowania dla Łańcucha Dostaw z JDA Software, gdzie obejmował kierownicze stanowiska. Wcześniej był członkiem SAS France Mgt Team i odpowiadał za prowadzenie jednostki biznesowej Retail & CG. Zajmował także stanowiska kierownicze w Soft Solution, do którego dołączył we wczesnej fazie rozwoju. Od 2018r. w Ivalua jako Generalny Dyrektor EMEA z ambitnymi celami cele rozwoju biznesu na nadchodzące lata w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce.
Franciszek Manikowski
ekspert
zakupowy

Franciszek Manikowski
ekspert zakupowy
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Chartered Institute of Purchasing & Supply w Wielkiej Brytani. Od początku kariery zawodowej związany z obszarem zakupów strategicznych oraz zarządzaniem łańcuchem dostaw. Od 12 lat pełni funkcje kierownicze na szczeblu międzynarodowym w obszarze globalnych zakupów strategicznych. W latach 2003 – 2009 pracował dla firmy Technicolor gdzie awansował na stanowisko International Sourcing Manager i był odpowiedzialny za zarządzanie zakupami w Europie, Ameryce oraz Australi. Od siedmiu lat związany z firmą TJX (właściciel sieci sklepów TK Maxx, TJ Maxx, HomeSense, Marshalls oraz Winners) gdzie w dziale Global Sourcing & Procurement zarządza europejską częścią zespołu. Ukończył szereg kursów z zakresu negocjacji, zarządzania zakupami oraz kontraktami w tym organizowane przez takie organizacje jak Chartered Institute of Purchasing and Supply (Wielka Brytania), Institute for Supply Management (USA) oraz International Association for Contract and Commercial Management (USA).
Marta Macke- Ejchart
Managing Partner
Shortlist Consulting

Marta Macke- Ejchart
Managing Partner, Shortlist Consulting
Ma ponad 20-to letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i business development.
W latach 1995-2012 pracowała w Client Service w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek. W 2013 stworzyła pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym i budowaniu relacji klient-agencja. Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych konferencji „W przetargowym trójkącie”, CMO Summit oraz Marketing Benchmarks Summit.
Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu prowadzenia przetargów, strategii sprzedażowych i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR. Prelegentka na konferencjach Forum Zakupy, Polzak, Marketing Summit. Jest mentorką w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Arbiter Komisji Etyki Reklamy.
Kiedy nie pracuje spędza czas z rodziną i przyjaciółmi – jeździ na nartach i aktywnie działa w środowisku narciarskim. Była Wice Prezesem Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN.
Rafał Karski
Partner
Shortlist Consulting

Rafał Karski
Shortlist Consulting
Ponad 20-to letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu. Swoją karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój. Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu. W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie kierując Biurem Obsługi Klienta.
W latach 2014-2017 pełnił funkcje Chief Operating Officer i Członeka Zarządu Media Impact Polska, spółki z grupy Rignier Axel Springer Jest zdobywcą nagród EFFIE, IPRA Golden World Awards i SABRE Award. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.
Był arbitrem Komisji Etyki Reklamy. Współtwórca i współorganizator konferencji CMO Summit i Marketing Benchmarks Summit.
Kiedy nie pracuje aktywnie spędza czas z rodziną jeżdżąc na wyprawy offraod’owe, trekkingi czy żeglując. Nie wyobraża sobie zimy bez wyjazdów narciarskich i długich wieczorów nad ciekawą książką.
Justyna Olszańska
Psycholog Biznesu

Justyna Olszańska
Psycholog Biznesu
Ukończyła Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilka lat pracowała na Uniwersytecie, równolegle prowadząc działalność jako trener tzw. „umiejętności miękkich”. Na początku lat 90tych współtworzyła Ośrodek Negocjacji i Rozwiązywania Konfliktów UW, od 1994 roku jest współwłaścicielem firmy szkoleniowo-doradczej Yes-Consensus.
Od ponad 25 lat kieruje projektami szkoleniowymi, prowadząc je jako trener, a także opracowując programy, materiały, ćwiczenia. Specjalizuje się w szkoleniach w zakresie przywództwa i kierowania ludźmi, motywowania, pracy zespołowej, komunikacji i budowy relacji, skuteczności osobistej, prowadzenia spotkań, negocjacji i rozwiązywania konfliktów, warsztatów dla trenerów.
Wspomaga menedżerów różnych szczebli i specjalistów w formule coachingu indywidualnego. Ukończyła akredytowaną przez ICF szkołę CoachWise – poziom Equipped.
Prowadzi programy typu Development Centreukierunkowane na diagnozę potencjału zawodowego i rozwojowego oraz programy oceny 360 stopni. Jest akredytowanym konsultantem metody Insights Discovery, zajmując się doradztwem indywidualnym w tym zakresie oraz prowadząc szkolenia dla zespołów.
Zuzanna Warowna-Toruńska
Właścicielka firmy doradczej Concept Spot

Zuzanna Warowna-Toruńska
Właścicielka firmy doradczej Concept Spot
Doradca biznesowy i sparing partner dla kadry zarządzającej (rozwój biznesu, optymalizacja procesów, rekrutacja, marketing, komunikacja, obsługa klienta, zarządzanie ludźmi, etyka i odpowiedzialność w biznesie). Przed otwarciem własnej działalności związana z branżą reklamową – m.in. na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyła kampanie i zarządzała projektami dla takich marek, jak: Żywiec, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT, dla których wspólnie z zespołem wygrywała nagrody kreatywne oraz Effie. Juror i członek komitetu konkursu efektywności komunikacji Effie, prelegent i szkoleniowiec. Współtwórca Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. Mentor w programie „Technologia w spódnicy”. Wykładowca SGH (Podyplomowe Studia Reklamy, „CSR. Podstawy”). Absolwentka SGH na kierunku zarządzanie i marketing. W wolnych chwilach blogerka (pozytywniesubiektywnie.wordpress.com). Lubi dobrze jeść i gotować.
Jacek Jarmuszczak
ekspert
zakupowy

Jacek Jarmuszczak
ekspert zakupowy
Praktyk, doświadczony manager zakupów, negocjacji zakupowych i strategii generowania oszczędności na międzynarodowych rynkach. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził negocjacje zakupowe z dostawcami z całego świata. Później jako szef działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów na całym świecie. Jako Global Category Manager w Grupie Carlsberg, tworzył strategię zakupową i prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami w najbardziej wymagającym obszarze zakupów: IT, usług profesjonalnych oraz floty samochodowej. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne).
Przemysław Wątroba
Dyrektor Zakupów,
Addiko Bank
Przemysław Wątroba
Dyrektor Zakupów, Addiko Bank
Ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2000 r. Od roku 2015 posiada Certificate of Business Excellence UC Berkeley. Od 2015 jest również Członkiem Chartered Institute of Procurement and Supply.
Zawodowe doświadczenie zakupowe zdobywał w branży finansowej w: Banku Millennium SA (2004-2011), PKO Banku Polskim SA (2011-2016) oraz w Addiko Bank dd (2016-2019). We wszystkich tych instytucjach zarządzał organizacją zakupową, przy czym w Addiko Bank jest to funkcja Dyrektora Zakupów w Grupie Kapitałowej obejmującej spółki w 6 krajach Europy południowo-wschodniej.
dr Tomasz Gonsior
Partner
OptiBuy
dr Tomasz Gonsior
Partner, OptiBuy
Posiada rozległe doświadczenie w zarządzaniu projektami zakupowymi w różnych branżach, m.in. samochodowej, maszynowej, medycznej i handlowej. Od 2010 pracuje w firmie OptiBuy, gdzie aktualnie jest Partnerem odpowiedzialnym za pion konsultingu. Wcześniej przez kilka lat pracował w centrali zakupowej jednego z wiodących niemieckich producentów samochodów.
Mateusz Borowiecki
Managing Director
OptiBuy
Mateusz Borowiecki
Managing Director, OptiBuy
Wieloletni praktyk, pasjonat, ekspert branży zakupowej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami zakupowymi i konsultingowymi (m.in. w sektorze finansowym, medycznym). To specjalista we wdrożeniach kompleksowych systemów zakupowych oraz narzędzi IT (Ivalua, NextBuy). Zarządzał projektami optymalizacyjnymi na skalę europejską oraz globalną. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się w ramach konferencji branżowych, spotkań, szkoleń, wykładów dla studentów (ALK w Warszawie oraz WSB we Wrocławiu). Jest autorem licznych publikacji dot. zarządzania łańcuchem dostaw.
Elżbieta Czarnocka
Dyrektor Działu Zakupów,
Grupa Polpharma
Dyrektor Działu Zakupów Materiałów i Usług Nieprodukcyjnych, Grupa Polpharma
Z Polpharmą związana od 2004 roku. Od 2007 roku odpowiada za zakupy nieprodukcyjne w skład, których wchodzą szeroko rozumiane usługi marketingowe: zakupy mediów, ATL, BTL, badania marketingowe; usługi eventowe: MICE & business travel; zakup materiałów i usług promocyjnych oraz usługi ogólnofirmowe i profesjonalne. Poza odpowiedzialnością lokalną, odpowiada również za zakupy nieprodukcyjne w Grupie poza Polską, gdzie aktywnie wdraża najlepsze rozwiązania zakupowe i przetargowe wypracowane w Europie. W ramach pracy w Grupie organizuje przetargi na skale międzynarodową dot. zakupów mediów, business travel czy zakupów usług profesjonalnych. W ramach współpracy Grupowej obsługuje również pod kątem zakupów nieprodukcyjnych firmę Herbapol Lublin S.A.
Przed Polpharmą pracowała 9 lat w Citibanku w Dziale Public Relations
Agnieszka Suliborska
Kierownik ds. Zakupów Usług Eventowych,
Grupa Polpharma
Agnieszka Suliborska
Kierownik ds. Zakupów Usług Eventowych, Grupa Polpharma
Z branżą eventową związana nieprzerwanie od początku 2011 roku. Przez ponad 5 lat pracowała w regionalnych i globalnych strukturach firmy Oriflame. Na stanowisku Global Conference & Event Manager odpowiadała za organizację konferencji i eventów oraz zadządzała programami incentive travel na całym świecie, m.in. w Europie, Afryce, Bliskim Wschodzie i Azji.
W połowie 2016 roku nawiązała wspólpracę z agencją Walk Events, w której odpowiadała za koordynację projektów cross-marketingowych, wykraczających poza same działania eventowe. Wśród klientów, z którymi miała przyjemność współpracować znaleźli się m.in. Philip Morris, Porsche, IKEA, ABSL, Deloitte.
W roku 2017 zdecydowała się na zmianę ścieżki kariery zawodowej i dołączyła do zespołu Elżbiety Czarnockiej, gdzie odpowiada za sekcję zakupów usług eventowych i business travel dla spółek w Polsce oraz wsparcie w Rosji i w Kazachstanie.
Anna Kryszczyszyn
Deputy Managing Director
Gutenberg / Grupa DDB
Anna Kryszczyszyn
Deputy Managing Director w Gutenberg / Grupa DDB
W branży reklamowej od ponad 20 lat. Od 2000 r. związana z Grupą DDB, gdzie w poszczególnych spółkach zdobywała doświadczenie w różnych obszarach komunikacji marketingowej. W agencji reklamowej DDB zarządzała projektami reklamowymi dla największych marek (m.in. Telekomunikacja Polska, Idea Centertel). Jako Deputy Managing Director agencji brandingowej BNA nadzorowała kompleksowe projekty rebrandingowe (m.in. dla marek: Empik, Reserved, Żywiec, Tyskie). Od 2013 r. współzarządza agencją produkcyjną Gutenberg Networks Warszawa, gdzie z pasją realizuje swoje zamiłowanie do optymalizacji, standaryzacji i automatyzacji procesów w organizacji przy obsłudze m.in. Biedronki, McDonald’s, MediaMarkt.
Joanna Gajdemska
Account Director
Gutenberg / Grupa DDB
Joanna Gajdemska
Account Director w Gutenberg / Grupa DDB
Specjalista w dziedzinie reklamy BTL offline. 20-letnie doświadczenie nabyte w obszarze prowadzenia projektów reklamowych, ze znajomością zasad zarządzania zespołem, projektami, złożonymi procesami usługowymi oraz procedurami. Praktyk wychowany w pracy z największymi markami, m. in. McDonald’s, MasterCard, Altadis, Garnier, Auchan, Leroy Merlin, etc. w największych agencjach w Polsce: Gutenberg Networks Warszawa (Grupa DDB), Momentu (McCann WorldGroup), OgilvyOne, Publicis.
Łukasz Węgrzyn
Partner
SSW Pragmatic Solutions
Łukasz Węgrzyn
Partner, SSW Pragmatic Solutions
Jest liderem praktyki Transformacji cyfrowej, która koncentruje się na kompleksowych rozwiązaniach dla klientów w obszarach nowych technologii, kontraktów IT, praw autorskich, własności intelektualnej oraz rozwiązań chmurowych.
Łukasz specjalizuje się w prawie nowych technologii oraz własności intelektualnej. Doradza organizacjom w procesach transformacji cyfrowej, w szczególności w budowie i zarządzaniu ekosystemem dostawców IT oraz umożliwieniu organizacjom korzystania z usług chmurowych. Autor prawnych modeli zakupowych oraz kontraktowych pozwalających organizacjom na transformację Agile w obszarze współpracy z dostawcami IT.
W międzynarodowym rankingu The Legal 500 wskazany jako Next Generation Lawyer w sektorze Technologia-Media-Telekomunikacja w Polsce. Posiada certyfikat ITIL Foundations.
Jest wykładowcą na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.
Piotr Gałka
Associate
SSW Pragmatic Solutions
Piotr Gałka
Associate, SSW Pragmatic Solutions
Radca prawny i członek Okręgowej Izby Radców Prawnych. Specjalizuje się w prawie nowych technologii oraz procesach transformacyjnych.
Doradza klientom w zakresie procesów inwestycyjnych uwzględniających pozyskiwanie finansowania za pośrednictwem technologii blockchain, jak również wspiera klientów w budowaniu strategii oraz modeli biznesowych w zakresie innowacyjnych projektów.
Doświadczenie zdobywał jako in-house w funduszu Inovo VC, domu inwestycyjnym mBanku oraz we współpracy z kancelarią DZP i Maruta Wachta. Studiował na wydziale prawa Uniwersytetu Warszawskiego i Szkole Głównej Handlowej oraz Uniwersytecie Juliusza Maksymiliana w Würzburgu.