PROGRAM

PROCON INDIRECT FORUM, III edycja

20 marca 2019, SZAWA Conference, Warszawa

8:40 – 9:20

Rejestracja i poranna kawa

9:20 – 9:30

Oficjalne Otwarcie Konferencji

9:30 – 10:10

Franck-Lheureux-
enus-flag-50x26

Wystąpienie Otwierające

Enabling Smarter Procurement Today

  • main obstacles to more strategic informed decision making
  • most valuable procurement innovations
  • a practical approach to AI
  • the path to Smarter Procurement

Franck Lheureux, General Manager EMEA, Ivalua

10:10 – 10:50

Panel Dyskusyjny: Czym NIE JEST digitalizacja? Czy procesy zakupowe w Polsce faktycznie są cyfrowe i czy podążamy za światowymi standardami

Podczas panelu będziemy mówić o tym jak rozumiana jest digitalizacja procesów zakupowych przez polskie firmy. Będziemy starali porównać się stan rozwoju technologii cyfrowych w biznesie w innych obszarach działalności przedsiębiorstw, jak np. sprzedaż czy finanse i ocenić jak na tym tle wypadają zakupy. Nie zabraknie dyskusji o tym jak najnowocześniejsze trendy społeczno-technologicznie, typy sztuczna inteligencja, asystenci głosowi czy sieci społecznościowe będą wpływać na funkcjonowanie zakupów w przedsiębiorstwach w najbliższych latach.

Moderator: Mateusz Borowiecki, CEO, OptiBuy

Paneliści:
Paulina Wasążnik, Ekspert ds. Zakupów Technologicznych, T-Mobile
Mateusz Rubaj, Procurement Senior Manager, AmRest
Przemysław Wątroba, Dyrektor Zakupów, Addiko Bank
Jacek Jarmuszczak, Ekspert Zakupowy

10:50 – 11:10

Przerwa na kawę

11:10 – 11:40

ak
jg

Dążenie do doskonałości operacyjnej na przykładzie standaryzacji procesów field marketing McDonald’s

Case study agencji Gutenberg (Grupa DDB) z McDonald’s

 

Anna Kryszczyszyn, Gutenberg / Grupa DDB, Deputy Managing Director
Joanna Gajdemska, Gutenberg / Grupa DDB, Account Director
Jakub Strutyński, McDonald’s, Field Marketing Manager

11:40 – 12:10

karmuszczak

Houston, mamy problem…, czyli integracja kupców z zespołem designerów systemów dla zakupów usług profesjonalnych

  • jak zaskarbić sobie przychylność partnera wewnętrznego?
  • w jaki sposób podzielić się rolami w zespole realizując projekt sourcingowy?
  • jakie technologie wspierają projekt zakupowy i komunikacje?
  • wartość dodana vs chłodna kalkulacja – czyli jak zaskarbić sobie przychylność partnera wewnętrznego?

Jacek Jarmuszczak, ekspert zakupowy

12:10 – 12:40

lwegrzyn-rect1
pgalka-rect1

Lean procurement – czyli jak szybciej, celniej i taniej kupować usługi IT dostarczane w modelu Agile

Współpraca z dostawcami usług IT to jeden z kluczowych obszarów dla każdej organizacji

  • w jaki sposób ułożyć proces zakupowy na potrzeby projektów IT realizowanych w modelu Agile
  • jak formułować zapytania rynkowo-ofertowe (RFI / RFP) dla projektów IT realizowanych w modelu Agile
  • co powinna zawierać dokumentacja zakupowa i na czym polegają jej różnice względem procesów zakupowych na projekty realizowane kaskadowo (Waterfall)
  • w oparciu o jakie kryteria oceniać dostawców IT zarówno w trakcie postepowania zakupowego oraz już w trakcie realizacji projektu IT realizowanego w oparciu o metodyki zwinne
  • jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile

Łukasz Węgrzyn, Partner, lider zespołu ds. transformacji cyfrowej, SSW Pragmatic Solutions
Piotr Gałka, Associate, zespół ds. transformacji cyfrowej, SSW Pragmatic Solutions

12:40 – 13:30

Lunch

13:30- 14:00

Przemysław-Wątroba_Addiko

Procurement Operating Model. Jak budować efektywną organizację zakupową?

Przemysław Wątroba, Dyrektor Zakupów, Addiko Bank

14:00- 14:30

manikowski

Siedem „grzechów głównych” managera, czyli jakich błędów unikać przy zarządzaniu zespołem zakupów

 

Franciszek Manikowski, ekspert zakupowy

14:30 – 15:00

macke
karski

Rola relacji i komunikacji w efektywnym procesie przetargowym

Prezentacja w formie rozmowy – prowadzący, Marta Macke i Rafał Karski, partnerzy Shortlist Consulting, rozmawiają z zaproszonym gościem o ważnych aspektach budowania relacji biznesowych.

  • dlaczego brak komunikacji może być fatalny dla obu stron i dla wyniku przetargu
  • jak budować długotrwałą i produktywną współpracę?
  • czy z relacjami w biznesie jest jak w życiu?

Marta Macke- Ejchart, Managing Partner, Shortlist Consulting
Rafał Karski, Partner, Shortlist Consulting
z gościnnym udziałem: Justyna Olszańska, Psycholog Biznesu

15:00 – 15:30

Przerwa na kawę

15:30 – 16:00

warwona

Pozytywna motywacja partnerów biznesowych gwarancją sukcesu biznesowego

  • kształtowanie współpracy z partnerami biznesowymi jako kluczowy element strategii CSR
  • różnica między „mówić do” a „rozmawiać” czyli o sztuce komunikowania się z innymi
  • transparentność jako podstawa efektywnej współpracy
  • ewaluacja współpracy zamiast oceny jednostronnej
  • wspólny interes i równorzędność partnerów czyli dlaczego „win/win” ma znaczenie nie tylko negocjacjach

Zuzanna Warowna-Toruńska, Owner, Concept Spot

16:00 – 16:30

ec
asuliborska-rect1

Jak optymalizować proces i koszty w kategorii business travel

 

  • zaprojektowanie procesu business travel w organizacji
  • digitalizacja w obszarze business travel – opcje i możliwości / szanse i wyzwania
  • raportowanie i analiza danych sukcesem w procesie optymalizacji kosztów w kategorii business travel

 

Elżbieta Czarnocka, Dyrektor Działu Zakupów Materiałów i Usług Nieprodukcyjnych, Grupa Polpharma
Agnieszka Suliborska, Kierownik ds. Zakupów Usług Eventowych, Grupa Polpharma

16:30 – 16:40

Podsumowanie i zakończenie