PROGRAM

PROCON INDIRECT FORUM, IV edycja

18 maja 2020, Digital Knowledge Village, Warszawa

8:30 – 9:30

Rejestracja i poranna kawa

9:30 – 9:40

Oficjalne Otwarcie Konferencji

9:40 – 10:20

Mieczkowski Piotr - rectangular

Wystąpienie Otwierające

Keynote Speech: Biznesowy potencjał sztucznej inteligencji oraz jej zastosowania w procesach zakupowych firm

  • Potencjał AI i jej popularne zastosowania na świecie
  • Stan rozwoju AI w Polsce
  • AI w procesach zakupowych

Piotr Mieczkowski, Prezes, Fundacja Digital Poland

11:00 – 11:20

Przerwa na kawę

RPA & AI: THE PROCUREMENT GAME CHANGERS

11:20 – 11:50

smulska

RPA i AI w Zakupach – jak nowe technologie moga ułatwić pracę w Zakupach?

Izabela Smulska-Kowalczyk, EMEA Procurement Sourcing Leader, IBM

11:50 – 12:20

ciach

Cloud Computing – W jaki sposób zakontraktować chmurę?

  • Czy da się negocjować ustandaryzowane warunki umów z globalnymi dostawcami usług chmurowych?
  • Czy rynek kontrolowany może korzystać z cloud computingu?
  • Jakie są wymogi dotyczące danych przetwarzanych w chmurze?
  • W jaki sposób zakończyć współpracę z dostawcą usług chmurowych?

Szymon Ciach, Associate, SSW Pragmatic Solutions

12:20 – 13:10

Lunch

POWER TO THE PROCUREMENT PEOPLE

13:10 – 13:40

Jacek Jarmuszczak-rect

SRM – zintegrowany od partnerów wewnętrznych po dostawców indirect

  • System SRM samodzielnie czy zintegrowany z innymi działami firmy
  • Plan wdrożenia i błędy jakie pojawiają się po drodze – na przykładzie case study
  • Jak zbudować Governance Model do zarządzania SRM

Jacek Jarmuszczak, Ekspert zakupowy, Vice President, NextBuy

13:40 – 14:10

Katarzyna Nir-rect
Agata Czarczyk-rect

Jak budować realny Partnership i Procurement Value dla biznesu

Na przykładzie projektu firm AmRest i Lyreco.

Katarzyna Nir, Purchasing Manager, AmRest Polska
Agata Czarczyk, Head of Business Line Strategic&Public, Lyreco

14:10 – 14:40

po

Czy Zakupy mają ten sam interes co organizacja? Gdzie szukać porozumienia?

Adam Polkowski, Wicedyrektor Zakupów i Administracji, mBank

14:40 – 15:10

bak

Zakupy nie-strategiczne – czyli jak zakupy przestały być strategiczne?

  • Sprawdzone narzędzia strategiczne kupca;
  • Dlaczego sprawdzone dotąd narzędzia zaczęły Nas zawodzić;
  • Recepta na dzisiejszą „strategiczność”: digitalizacja, chmury, AI, człowiek?

Konrad Bąk, Head of Strategic Procurement PL, SMA Solar Technology

15:10 – 15:30

Przerwa na kawę

SOCIALLY RESPONSIBLE PROCUREMENT

15:30 – 16:00

drDaniluk

Certyfikacja i audyty, czyli dlaczego zaufanie… wymaga kontroli

  • Certyfikaty produktów ekologicznych, czyli święty spokój podczas ofertowania
  • Audyty społeczne dostawców – bezpieczeństwo w całym łańcuchu dostaw
  • Aktualne trendy CSR:
    • Circular Economy – Gospodarka Obiegu Zamkniętego
    • Product Environment Footprint

dr Robert Daniluk, Dyrektor ds. Zrównoważonego Rozwoju, Jakości i Bezpieczeństwa, Lyreco Polska

16:00 – 16:30

Pazdro

Jak Zakupy w sektorze bankowości podchodzą do tematów CSR-owych

Jarosław Pazdro, Dyrektor Biura Zakupów, Grupa Credit-Agricole

17:00 – 17:10

Podsumowanie i zakończenie