PROGRAM

PROCON INDIRECT FORUM, II edycja

20 marca 2018, Airport Okęcie, Warszawa

8:30 – 9:00

Rejestracja i poranna kawa

9:00- 9:10

Oficjalne Otwarcie Konferencji

9:10 – 10:40

vasek

Procurement of professional services: Does procurement destroy value?

  • Whether the „standard” procurement destroys value in ERP training sourcing
  • Exploring an alternative sourcing method of market research study
  • How procurement got meaningfully involved in legal services and why the reasons for this success are actually not very encouraging

dr Jan Vasek, VSB- TU OSTRAVA

10:40 – 11:00

Przerwa na kawę

11:00 – 11:30

Marcin-Plichta_Bayer-s

Budowanie wizerunku działu zakupów w organizacji

  • Dział zakupów jako dostawca usług profesjonalnych
  • Sposoby budowania i poprawy wizerunku działu zakupów
  • Pośrednie i bezpośrednie metody badania wizerunku działu zakupów

Marcin Plichta, Head of Procurement CEE, BAYER

11:30 – 12:00

dr Marta Zbucka-2

„Mocny głos Kupca”, czyli jak zbudować liczący się dział zakupów

  • Jak skutecznie przebudować i rozwinąć zespół na podstawie case study
  • Ważny głos zespołu zakupowego w organizacji: wpływ na procesy, oszczędności i innowacje

dr Marta Zbucka, Procurement Director, GRUPA LOTOS

12:00 – 12:30

Agnieszka-Piatkowska_Big-Fish-s

Idealny kupiec poszukiwany, czyli jak złowić talent do działu zakupów. Mission: Impossible?

  • Efektywny proces rekrutacyjny – na co zwrócić uwagę i jak zyskać miano najskuteczniejszego rekrutera?
  • Ocena kandydatów – przykłady pytań rekrutacyjnych, które rozwieją wszelkie wątpliwości
  • Employer branding zaczyna się od ludzi – wyzwania dla Liderów zakupów

Agnieszka Piątkowska, Career Coach, Partner, BIG FISH POLSKA

12:30 – 13:20

Lunch

13:20 – 14:00

leszczynski-s

Panel Dyskusyjny: Jak budować prestiż organizacji zakupowej w firmie
Moderator: Jakub Leszczyński, Senior Manager, OPTIBUY

Paneliści:
dr Marta Zbucka, Dyrektor Zakupów, GRUPA LOTOS
Bożena Trzaskowska, Dyr. Zakupów, Dyr. Wykonawczy ds. Efektywności, ORANGE
Marcin Plichta, Head of Procurement CEE, BAYER

14:00 – 14:30

ewa-stosio-r-rect
AndrzejPedzieszczak-r-rect

Przystanek mBank – rola zakupów w rozproszonym projekcie inwestycyjnym

  • Czy zakupy są potrzebne?
  • Proces dopasowany do potrzeb, czy potrzeby do procesu?
  • Współpraca – konieczność czy korzyść?

 

Ewa Stosio, Ekspert ds. zakupów, mBank
Andrzej Pędzieszczak, Ekspert ds. zakupów, mBank

14:30 – 15:10

Ewa-Szejner-s

Wychodząc od „NIE”, czyli niecodzienne podejście do negocjacji

  • Od „Dochodząc do TAK” do „Zaczynając od „NIE”
  • „NIE” jako dobry początek negocjacji
  • Standardy PICOS i inne działania optymalizacyjne
  • Prawo do mówienia „NIE”
  • Zasady zwycięskich negocjacji

Ewa Szejner, Certyfikowany Negocjator, Ekspert w obszarze zakupów, PHILIPS POLSKA

15:10 – 15:30

Przerwa na kawę

15:30 – 16:00

krzyszton-s

Wybór dostawcy usług medycznych, czyli próba porównania jabłka z jabłkiem

  • Charakterystyka rynku
  • Wyspecyfikowanie potrzeb
  • Przygotowanie dokumentacji przetargowej i przebieg procesu
  • Ewaluacja dostawców
  • Najczęściej spotykane SLA

Mariusz Krzysztoń, Manager, OPTIBUY

16:00 – 16:30

RafałZgorzak-s-rect

Efektywne kontraktowanie usług prawnych

  • Na początek profil psychologiczny – czyli jak myśli i pracuje prawnik
  • Jak przygotować interesujące i kompletne zapytanie ofertowe
  • Jak znaleźć oferentów
  • Jak dokonać wyboru

Rafał Zgórzak, Prezes Instytutu Badań i Rozwoju Nauk Prawnych i Ekonomicznych Eurostrateg

16:30 – 17:00

burdzy_piotr_s
Robert-Kruk-s

Przetarg na event – cena nie zawsze jest najważniejsza, czyli jak dobrze kupić event

  • Dobór listy oferentów to połowa sukcesu
  • Zastosowanie subiektywnych kryteriów wyboru
  • Jak obiektywnie ocenić, wykorzystując subiektywne kryteria
  • Wpływ zadań przetargowych na koszt zakupu

 

Piotr Burdzy, Ekspert ds. zakupów eventowych
Robert Kruk, Purchasing Manager, POLPHARMA

17:00 – 17:10

Podsumowanie i zakończenie