Wtorek (21.03.2017)

Hotel Airport Okęcie, Warszawa

8:00 – 9:00

Rejestracja i poranna kawa

9:00 – 9:10

Oficjalne Otwarcie Konferencji

9:10 – 10:40

+Wykłady Otwierające Pierwszy Dzień

9:10 – 10:40gb

Wykład Otwierający: Skuteczne kupowanie we współpracy z Klientem wewnętrznym. Kluczowe czynniki sukcesu zespołów zarządzających kategoriami zakupowymi ENG (Creating Business Alignment Through Category Sourcing: Key Succes Factors of Category Sourcing Teams):

  • koncepcje i definicje
  • dlaczego potrzebujemy wielofunkcyjnych zespołów zakupowych
  • dlaczego zespoły zakupowe często mają zaległości
  • główne elementy efektywności zespołów zakupowych
  • jak kształtuje się wydajność zespołów zakupowych w praktyce: dowody badań akademickich
  • sześć sposobów wspierania wydajności zespołów zakupowych

Gość Specjalny: Prof. dr Arjan van Weele

10:40 – 11:30

Panel Dyskusyjny: Organizacja zakupowa w firmie- Potrzebna czy niepotrzebna? Czyli Zakupy oczami Zarządu

Paneliści:
Andrzej Matuszyński, Prezes Zarządu, EuroZET
Gracjan Fiedorowicz, CFO, Grupa Pracuj
Jarosław Wojciechowski-Boruta, Z-ca Dyrektora Finansowego, Dyrektor Departamentu Zakupów,  PLAY
Adam Bugajczuk, Dyrektor Departamentu Zakupów, PKO BP

Moderator: Mateusz Borowiecki, CEO, OptiBuy

11:30 – 11:50

Przerwa na kawę i networking

11:50 – 13:20

+BUDOWANIE RELACJI Z DOSTAWCAMI

11:50 – 12:20

Supplier Relationship Management: jak skutecznie wdrożyć efektywny program zarządzania relacjami z dostawcą.

  • Dlaczego SRM?
  • Najlepsze praktyki,
  • Jak napędzić innowacje?
  • Jakich błędów uniknąć?

Franciszek Manikowski, Manager of Global Category Sourcing, TJX Europe (TK Maxx)

12:20 – 12:50


Jak wdrożyć proces oceny dostawców w organizacji, by przyniósł on realne korzyści?

  • Czym jest ocena dostawców?
  • Jak i przez kogo ją przeprowadzić?
  • Jakie korzyści przynosi?
  • I jak sprawić by pracownicy widzieli w niej wartość a nie kolejną biurokrację?

Łukasz Kozicki, Manager, NEXTBUY

12:50 – 13:20

Outsourcing zakupów w praktyce – perspektywa dostawcy i klienta

  • Potrzeby fabryki Kosmepol a model współpracy.
  • Doświadczenia po 12 miesiącach od wdrożenia.
  • Blaski i cienie zewnętrznego działu zakupów.

Katarzyna Wieczorek, Financial Controller, L’Oreal – Kosmepol

Artur Fydryszek, Consultant, OptiBuy

Adam Rzeżacz, Senior Consultant, OptiBuy

13:20 – 14:10

Lunch

14:10 – 15:40

+ZARZĄDZANIE KOSZTAMI ADMINISTRACYJNYMI

14:10 – 14:40

Lease or buy – mieć czy najmować – o to jest pytanie:

  • zaczęło się od nieruchomości – jak popularyzuje i rozszerza się rynek usług wynajmu;
  • globalizacja, zmiany kulturowe i demograficzne – wpływ na klienta indywidualnego, instytucjonalnego oraz oczekiwania pracowników;
  • najem czy zakup – porównanie korzyści i zagrożeń dla wybranych środków trwałych oraz wartości niematerialnych;
  • analiza na przykładzie scenariusza „otwieramy nową działalność” – jak odpowiednie decyzje związane z zakupami i dzierżawą poprawią nam wskaźniki finansowe, efektywność biznesową, minimalizację ryzyka oraz skrócą „time to market”

Rafał Marcyniuk, ‎Finance Director, OLIVIA BUSINESS CENTRE


14:40 – 15:10

Miejsce i rola zakupów w organizacji zorientowanej projektowo:

  • PMO w dużej organizacji. Wyzwania i szanse dla zakupów
  • Zaangażowanie zakupów jako źródło wzrostu efektywności zarządzania portfelem projektów
  • Jak podążać za trendami i zmianami w metodykach

Robert Bruszewski , Dyrektor Biura Zakupów Nielekowych, NEUCA
Rafał Szewczyk, Kierownik Grupy Zakupowej, NEUCA

15:10 – 15:40

Umowy podpisujemy na złe czasy… jednak w przypadku usług flotowych traktujmy je jako pewnik

  • Wynajem długoterminowy – czym jest ta coraz bardziej popularna usługa pozyskiwania samochodów dla firmy?
  • Korzystaj z zalet usługi docenionej przez dojrzałe rynki
  • Bądź świadomy ryzyka z jakimi się wiąże – skutecznie je mityguj

Bartłomiej Wiśniewski, Dyrektor Departamentu Zarządzania Majątkiem, PROVIDENT POLSKA

15:40 – 16:00

Przerwa na kawę i networking

16:00 – 17:00

+ PANEL DYSKUSYJNY

16:00 – 17:00


gb

Efektywność zakupowa w kategoriach indirect i jej pomiar

  • Główne różnice w efektywności zakupów indirect i direct?
  • Jak mierzyć efekt działań zakupowych w działaniach indirect z niską liczbą transakcji?
  • Jak porównywać produkty/usługi nieporównywalne?

Paneliści:

prof. dr Arjan van Weele (Eindhoven University of Technology)
dr Jan Vasek (Cranfield University / VSB-TU Ostrava)
Sebastian Jarzębowski (LPC)

Moderator: Tomasz Gonsior, Partner, OptiBuy

17:00 – 17:30

Podsumowanie i zakończenie

17:30 – 21:00

aviator

cocktail networking, Klub Aviator, 10 piętro Hotelu Airport Okęcie

Wszystkie wystąpienia w językach obcych będą tłumaczone symultanicznie